Hem participat a la fira de la robòtica

Ahir, els alumnes de 2n d’ESO, van participar a la fira de la robòtica. Els alumnes de 2n A només hi van anar a veure els diferents projectes que es presentaven, ja que començaran a fer robòtica la setmana que ve. En canvi, els alumnes de 2n B, a més de veure els altres projectes, van presentar els que ells han desenvolupat durant els darrers dos mesos.

La majoria de projectes presentats a la fira estan realitzats per alumnes de 4t, però ja és el segon any que nosaltres hi participem amb alumnes de 2n. En el nostre centre s’introdueix la robòtica a 2n i és molt interessant poder mostrar els projectes que els alumnes realitzen.

El CosmoCaixa va quedar petit per acollir els més de 4500 alumnes de tot Catalunya que es van passejar per la fira per veure els més de 400 projectes que s’hi mostraven. Tot i els nervis i els problemes tècnics que vam tenir amb alguns projectes però que vam poder solucionar, tots els alumnes van tornar contents de mostrar la feina feta i amb moltes idees del que es pot arribar a fer amb la placa amb la que treballem, l’Arduino.