Hem començat el projecte trimestral Catering SiX

Aquest matí hem començat el projecte trimestral Catering SiX. Durant una setmana, els alumnes hauran d’aprendre conceptes i habilitats per tal de ser capaços de planificar, organitzar i preparar el sopar que farem aquest proper divendres amb les famílies.

Per començar, avui hem fet dues tasques diferents. Uns quants grups han anat al mercat de Sabadell a conèixer les diferents parades i aliments que s’hi poden trobar. A més, han comprat uns quants ingredients que ens faran falta per anar aprenent a fer plats. Uns altres grups s’han quedat al centre i han fet un taller de cuina, gràcies a la gent del catering la vostra cuina. El nostre més sincer agraïment per haver vingut i per haver fet un taller tan dinàmic i  útil pels alumnes. No només han après a fer alguns plats, sinó que han agafat un munt d’idees per fer-ne d’altres.

Demà farem just al revés. Els grups que han anat al mercat es quedaran al centre fent el taller i els que han fet el taller aniran al mercat. Això sí, en el taller faran plats diferents. Així dimecres els grups podran ensenyar-se a fer altres plats els uns als altres.

La jornada ha estat completa i intensa, però molt profitosa!

catering_SiX_2