Fotografies en col·lodió humit

Dijous passat, els alumnes de 1r d’ESO van viure una experiència única: el procés de fer una fotografia com es feia al segle XIX, amb la tècnica del col·lodió humit.
Aquesta activitat estava emmarcada dins el projecte lingüístic Érase una vez… on els alumnes han creat un pel·lícula amb la tècnica stop motion, és a dir, fent fotografies amb poques diferencies que, vistes seguides, donen sensació de moviment. Per entendre millor el tema de la fotografia i la seva evolució, ha vingut un expert que ens ha ensenyat aquest procés tal i com es feia als inicis de la fotografia.

foto_SiX_2