Finalitza el projecte cientificotecnològic del 2n trimestre

Avui acabem el projecte cientificotecnològic del 2n trimestre, sobre la sostenibilitat del centre. Els alumnes han estat dues setmanes aprenent a utilitzar instruments de mesura, prenent dades, processant-les i interpretant-les. També han redactat un informe, descrivint l’experiència i explicant les conclusions i les propostes de millora. Finalment, han fet una presentació davant dels professors i dels seus companys.

No ha estat un projecte senzill, però els resultats han estat positius. En general, el centre té una bona qualitat bioclimàtica. I de ben segur que podrem aplicar algunes de les propostes de millora que els alumnes han proposat.

Projecte_CT2_SiX