Estrenem els projectes de 4t

Els alumnes que van inaugurar el SiX ja són a quart! Hem estrenat, doncs, aquest nou i darrer curs amb molta il·lusió. També hem estrenat els projectes de franja. En aquests projectes treballem el currículum de les optatives. Per tant, els alumnes han de triar el projecte més adequat a la seva trajectòria acadèmica, personal i als seus interessos.

Ara estem fent a la vegada dos projectes: Som empresaris i Ens catapultem. Dos projectes ben diferents però amb una forma de treballar comuna, on els alumnes han d’anar construint el seu coneixement per arribar a desenvolupar el producte final. Treballem amb grups reduïts que ens permeten fer-los un bon acompanyament.

Ens catapultem

Seran capaços de crear una catapulta i predir-ne el moviment? Per fer-ho estem treballant les bases de la Cinemàtica. En concret, els alumnes estan fent petits experiments per decidir si poden reproduir el moviment rectilini uniforme. Seguirem investigant i aprenent per ensenyar-vos, d’aquí a unes setmanes, el resultat final.

Som empresaris

Seran capaços de preparar tot el pla per crear una empresa a Sant Quirze que fabriqui algun producte i que sigui rendibles amb pocs anys? Per fer-ho els alumnes estan coneixent les bases de l’Economia i del Disseny. Per muntar una empresa calen bones idees, però molt més. Preparant la seva empresa estan aprenent a entendre el món econòmic que ens envolta.