Ens visita el Quartet Mèlt

Aquest matí ens ha visitat el Quartet Mèlt, que fa pocs dies van guanyar el programa de TV3 Oh Happy Day. Dins el projecte que estem realitzant aquests dies, Que comenci l’espectacle!, el Quartet Mèlt ha vingut per regalar-nos algunes cançons i per explicar-nos la seva història i el seu pas pel programa de televisió.

Tot el que ens han explicat ha estat molt interessant i moltes coses ens ajudaran a fer un millor espectacle el proper dimarts.

Només podem agrair al Quartet Mèlt que hagin vingut… en directe són encara millors que vistos per televisió!

Les famílies, com és habitual, podeu veure’n fotografies a la Zona de famílies.