Ens assessora un expert en exposicions

En el marc del projecte d’àmbit lingüístic de 3r d’ESO (She can write it!), ahir ens va visitar l’Erik Harley, treballador del MACBA i comissari d’exposicions, per tal d’assessorar els alumnes en l’exposició museogràfica que elaboraran sobre 24 escriptores que han marcat la literatura universal.

La seva xerrada ha permès als nostres alumnes comprendre que una exposició no és un espai tancat només al coneixement ni un lloc avorrit, sinó que el poden crear per apropiar-se del tema que volen mostrar. Els alumnes han pogut compartir les seves idees amb l’expert i ell els ha orientat tot animant-los a fer propostes que els motivin.