Els elements de la comunicació

Durant les darreres setmanes, els alumnes de 1r d’ESO han realitzat una activitat en grup sobre els elements de la comunicació que, inicialment, havien treballat des de castellà.

La idea era portar a la pràctica els elements bàsics de la comunicació (emissor, receptor, codi, canal, missatge i interferència) gravant un vídeo on s’escenifiqués una situació comunicativa creada a partir dels daus del joc “Story cubes”.

Després de fer-ne l’avaluació a partir de la rúbrica que van crear amb els propis alumnes, hem vist que el resultat no compleix amb les expectatives que ens havíem marcat però sí que ens ha permès reflexionar (i molt!) sobre la teoria dels elements de la comunicació.