Comencen els projecte d’àmbit

Aquesta setmana han començat els projectes d’àmbit. A continuació us expliquem els tres que estan desenvolupant-se.

1r d’ESO – Això em sona, Sr. Luhier!

Els alumnes de 1r d’ESO van començar el projecte d’àmbit artísticosocial, Això em sona, Sr. Luthier. Durant les dues setmanes que durarà el projecte, els alumnes hauran de conèixer els diferents tipus d’instruments musicals que hi ha per tal de poder crear els seus. A més, acabaran fent un petit concert amb aquests instruments.

2n d’ESO – El Pícaro

Ahir els alumnes de 2n d’ESO van començar el projecte de l’àmbit lingüístic del 3r trimestre, El Pícaro. En aquesta ocasió, i després d’haver llegit el clàssic del Lazarillo de Tormes a la matèria de Llengua castellana, hauran de fer recerca sobre temes relacionats amb la novel·la picaresca per acabar fent-ne una adaptació actualitzada que representaran davant dels alumnes de 4t de primària de l’escola amb uns titelles de fabricació pròpia. Per a fer-ho comptaran, entre d’altres, amb un expert titellaire que els donarà indicacions per a portar a terme la construcció dels titelles.

3r d’ESO – Let’s Escape!

Els alumnes de 3r d’ESO van començar el projecte de l’àmbit cientificotecnològic Let’s Escape. Durant dues setmanes s’endinsaran en el món dels Escape rooms. En acabar el projecte, hauran d’haver dissenyat el seu propi escape room, amb proves on serà necessari utilitzar àlgebra, química o programació en Scratch. Per iniciar el projecte van veure la pel·lícula La habitación de Fermat, un thriller matemàtic relacionat amb el tema.