Comencem els segons projectes d’àmbit del trimestre

Aquest dilluns hem començat els segons projectes d’àmbit d’aquest trimestre. A 1r és el torn del projecte lingüístic Juguem?, a 2n el projecte cientificotecnològic La cursa dels cotxes elèctrics i a 3r el projecte artisticosocial Fem memòria.

Juguem?

Com el seu nom indica, en aquest projecte hauran de fer un prototip de joc de taula que hauran de presentar a l’empresa Juga SiX, a veure si els compren la idea. Per poder assolir el repte, els professors/es els donarem quatre orientacions però ells hi hauran de posar la imaginació! A més, al llarg d’aquestes dues setmanes ens visitarà un expert de la gamificació, treballarem el text instructiu i elaborarem la publicitat dels nostres jocs.

La cursa dels cotxes elèctrics

En aquest projecte els alumnes hauran de dissenyar i construir un cotxe de joguina que funciona amb comandament a distància per cable. Quan estigui construït i provat, farem un cursa contra-rellotge per un circuit on hi haurà obstacles. Veurem quin cotxe i quin conductor són els que fan el circuit en el menor temps possible.

Fem memòria

Hem començat el projecte fent una visita a la Fundació benèfica per a gent gran Assís. A través de les entrevistes que havien preparat els alumnes, cada grup farà la recerca sobre un tema d’interès com ara el món laboral, el paper de la dona, els esports, la música, la publicitat o la vida familiar.

Això els permetrà comparar entre el present dels joves i l’experiència passada dels avis i àvies, per poder arribar al repte final : preparar una exposició intergeneracional que reculli les conclusions del projecte

De moment la rebuda ha estat molt càlida i estem segurs que es crearan vincles molt interessants entre ells!