Postres literàries

Tornen els “Postres literàries” al servei de menjador de l’Institut Escola Daniel Mangrané. L’alumnat que ha estat premiat en els diferents concursos literaris en els quals han participat, ha llegit en veu alta les seves creacions amb la resta de companys que estaven al menjador. Han estat dos dies on el postre ha estat acompanyat amb la lectura, tot al voltant de la celebració de Sant Jordi al centre i la celebració de la fira literària Joan Cid i Mulet que celebra l’EMD de Jesús. Enhorabona i gràcies per la proposta!