Itàlia ha acollit un Seminari Multilateral de formació eTwinning anomenat “Schools in disadvantaged areas: turning challenges into opportunities with eTwinning” que ha tingut lloc a la ciutat de Torí del 18 al 20 d’abril.
Aquesta formació anava adreçada a professorat d’educació secundària de 6 països eTwinning diferents (Xipre, Grècia, Itàlia, Malta, Portugal i Espanya) i ha estat una oportunitat per teixir noves relacions professionals fructíferes sobre el tema de la innovació pedagògica i la inclusió en entorns desfavorits.
La nostra companya Sara Llésera Ortega, professora de francès i d’anglès, ha representat a l’Institut Escola Daniel Mangrané i ha establert dos nous projectes eTwinning per treballar el curs que ve. Per una banda “Let’s Dive into the BLUE!”, un projecte sobre sostenibilitat i el valor de l’aigua amb docents de Grècia, Itàlia i Xipre, països amb qui compartim la Mar Mediterrània. Per l’altra, “Routes in Europe/Rutas por Europa”, un projecte cultural que utilitzarà la realitat augmentada i virtual per crear rutes temàtiques col·laborativament amb professorat de Portugal, Itàlia i Espanya.