ACTIVITATS DE FAMÍLIA

Entenem les “Activitats de família” com un espai més per a què els infants comparteixin a través d’una activitat concreta, preparada per la mateixa família, una part del seu dia a dia al centre. A més, poder participar activament de la vida del centre permet a les famílies que ho desitgen tenir una visió més viva de la vida escolar. De la mateixa manera, compartir espais educatius  amb els fills i filles també és una bona oportunitat per generar vivències positives amb els nens i nenes que les comparteixen.

20160129_161710I què vol dir que el centre està obert a les famílies? Doncs això, que tothom qui ho desitgi pot venir  i realitzar activitats prèviament acordades amb docents. Podrà fer-ho a les aules dels seus fills o filles però també a les d’altres grups que ho desitgin. Tot plegat, amb l’objectiu de compartir el dia a dia de l’escola amb l’entorn més pròxim dels nens i establir una relació de confiança tan necessària per acompanyar els infants en el seu procés educatiu.

Això sí, per tal de no interferir en el desenvolupament normal de les aules, us demanem que vingueu preferiblement a les tardes per a realizar aquestes activitats preparades per vosaltres. Només cal que contacteu amb els tutors o ompliu el següent FORMULARI