Reunió xarxa mobilitat FP Girona

Aquesta setmana ens hem reunit la Xarxa de Mobilitat FP Girona per millorar la gestió dels projectes Erasmus a cicles formatius. Hem gaudit d’una sessió pràctica sobre la implementació i la gestió econòmica i administrativa dels projectes de mobilitat: comissió de mobilitat, partides pressupostàries i la seva… Llegeix més»

Siamo arrivati a Frisonone!

“Sport unites us” is the intercultural Erasmus+ project between students from 1ESO in Italy and Blanes. We’ve been welcomed by the mayor at the city hall and also at school with songs, dances, body percussion. We’ve visited Frosinone’s football stadium, they play in first division… Llegeix més»

Vaga de professors i alumnes 8 de març de 2024

Benvolgudes famílies,
El dia 8 de març hi ha una convocatòria de vaga  feminista i el Sindicat d’Estudiants i alguns sindicats de treballadors han manifestat que s’adhereixen a aquesta convocatòria.

1. Els serveis mínims que s’estableixen a secundària són: “Per als centres de secundària i d’ensenyaments postobligatoris (Instituts, instituts-escola,… Llegeix més»

Visita a La Fageda

Aquest passat dijous dia 22 de febrer, l’alumnat PFI va visitar La Fageda, una excursió que mai deixa indiferent a ningú.
El més feixuc va ser l’hora i mitja d’autobús fins arribar a la Fageda d’en Jordà, que vam travessar fent un passeig fins que ens van rebre a La Fageda.… Llegeix més»