PREMIS EFIM 2016

Ahir dijous, 22 de setembre, es van lliurar a Barcelona al palau Moja, els premis EFIM 2016 (Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments). Dos alumnes del nostre institut van resultar guanyadors amb les seves fotografies: Judit Sansó (2n C ESO) i Christian Vera (2n B ESO). La professora de Dibuix, Pilar Coca, els va acompanyar en nom de l’institut durant l’acte. ENHORABONA !!

CLASSES DE XINÈS

Aquest curs tots alumnes del centre podeu estudiar xinès a l’Institut. L’horari és els dilluns i els dimecres de les 16 a les 17:30. Es faran activitats i tallers culturals i a més tindreu un company lingüístic amb qui podreu comunicar-vos i practicar per WhatsApp, Skype, etc… Les classes començaran a l’octubre i el preu és de 30 € cada mes. Apunteu-vos a Secretaria.

IMG_0275(1)

REUS OCULT 2016

Reus ocult

El Reus Ocult és una iniciativa de l’Associació Espais Ocults que es basa a difondre el patrimoni arquitectònic i històric de la ciutat de Reus.  Es realitzen visites guiades gratuïtes a espais de la ciutat que normalment no són visitables.  L’institut es podrà visitar només dissabte vinent de 10:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores.

Discover Jiangsu (Xina)

Del 17 al 29 de juliol, els alumnes del centre Pau Guallar i Héctor Gomez, acompanyats de les professores Clara Calvo i Misericòrdia Nomen van participar en el programa Discover Jiangsu 2016, organitzat per la Subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme del Departament d’Ensenyament.

El programa d’immersió cultural en la llengua i cultura xineses es va realitzar a la regió de Jiangsu (Xina) amb la col·laboració de JESIE (Jiangsu Education Services for International Exchange). Hi van participar un grup d’estudiants catalans, un grup del País Basc, i un altre dels Estats Units.

Avís

(actualitzat a 25/07/2016)

Ja s’ha efectuat la migració a la nova plataforma. Recordeu que, a partir d’ara, per a accedir a l’espai Moodle, heu de seguir la següent ruta:

1. Clicar damunt la icona corresponent que es troba en aquesta mateixa pàgina al marge superior dret.
  2. S’obrirà la pàgina del Moodle. Cliqueu a l’enllaç identificat com “Inicia la sessió” que es troba al marge superior dret.
  3. Cliqueu damunt del botó identificat amb “Sign in” i amb el distintiu de la “G” de Google.
  4. S’obrirà la pàgina d’autenticació de Google. Poseu les noves credencials (usuari i contrasenya) que us vam donar al Juny en finalitzar les classes.
Per a accedir dins de Moodle als vostres llibres digitals i materials didàctics, haureu de procedir de la següent manera:
  1. A la barra de menús superior, feu clic al “els meus cursos”.
  2. Es desplegarà una llista amb tots els llibres  i els materials de tots els grups d’un mateix nivell. Seleccioneu els que us corresponguin. Penseu que estan ordenats i que primer es troben els llibres digitals i després els materials didàctics per matèria i grup.

Recordeu, també, que podeu accedir directament al vostre compte de correu electrònic del “savi.cat” directament des de la pàgina d’identificació del Gmail.

Per qualsevol dubte, envieu un correu electrònic a:

jferrate@savi.cat; rferre@savi.cat