Participem a la XXIV Mostra de teatre d’instituts públics de comarques de Girona

20170524_164041

El passat dimecres, dia 24 de maig, la companyia “The kaleidoscope”, formada per alumnes de 1r d’ESO i una alumna de 4t van presentar al teatre de Blanes l’obra “Changing patterns”.

Aquesta obra va ser escrita, dirigida i pensada per la professora d’anglès Malen Blavia. A més, la professora Mònica Marull i els alumnes de 4t d’ESO de Visual i Plàstica van confeccionar els decorats mòbils.

Tot plegat va representar una experiència inoblidable per a tots els participants. Per més informació, consulteu el nostre blog.

20170525_100947