Extra, extra!!! Alumnes de 4t a “El Periódico” i al “Diari de Girona”!!!

Durant el tercer trimestre hem treballat el text argumentatiu a la matèria de Llengua catalana de 4t d’ESO. Després de treballar aquesta tipologia de text, es va proposar a l’alumnat de 4t que redactés una carta del lector/a com a tasca final. Vam llegir les cartes, l’alumnat va votar i d’aquesta manera se’n va triar una de cada grup. Les cartes escollides van ser enviades als diaris i, unes setmanes més tard, vam aconseguir que els textos de la Clara Marturià, la Dunia el Bouabdelli, la Gemma Guilera i la Mireia Ruiz sortissin publicats a “El Periódico”, en la seva edició digital, i al “Diari de Girona”, en la seva edició tant digital com en paper.

Estem molt satisfets i orgullosos de la tasca que ha fet l’alumnat de 4t i també, òbviament, de la publicació de les cartes de les quatre alumnes que van ser escollides pels companys/es com a representants del centre.

Moltes felicitats per la feina!

Enllaç El Periódico Clara Marturià               Enllaç Diari de Girona Clara Marturià

Enllaç El Periódico Dunia el Bouabdelli       Enllaç Diari de Girona Dunia el Bouabdelli

Enllaç El Periódico Gemma Guilera             Enllaç Diari de Girona Gemma Guilera

Enllaç El Periódico Mireia Ruiz                     Enllaç Diari de Girona Mireia Ruiz