PREMI AL MILLOR TREBALL DE RECERCA I DOCUMENTACIÓ: TECHJOVE18

El vídeo “Procés tecnològic: entre la seducció i el neguit”  ha estat el guanyador del 1r Premi al millor treball de recerca i documentació del concurs Techjove18 de Mediamarkt que va tenir lloc el passat divendres a l’Expojove de Girona.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO: Bianka Ramón, Abel Tur, Kevin Sánchez, Anna Mora, Alba Molina, Marc Puig i Elijah Cano van rebre un taló de 1000€ en material tecnològic per a l’institut del Mediamarkt Girona.

La comunitat educativa vol felicitar a tots els participants i agrair la col·laboració de tots els alumnes i professors que l’han fet possible.

Moltes felicitats a tots!

Clicant sobre la imatge podreu veure les imatges de la jornada.

Clicant aquí podreu veure la presentació que es va fer del vídeo.

Techjove al diari: El Punt Avui