Alumnes de l’Institut Pere Barnils de Centelles fan xerrades en anglès als alumnes de l’Escola Ildefons Cerdà.

Dijous passat 28 d’abril i, per segon any consecutiu, un grup d’alumnes de 1r de batxillerat de l’Institut Pere Barnils van fer unes xerrades en llengua anglesa als alumnes de 5è i 6è del’Escola Ildefons Cerdà. Les xerrades van englobar temes diversos com un concurs de cultura general, el reciclatge i els seus avantatges, la importància d’aprendre anglès i com és la vida a l’Institut Pere Barnils.

Els alumnes de primària van escoltar amb atenció i van participar en les diferents activitats proposades pels alumnes de batxillerat. També se’ls va convidar a fer preguntes fent servir l’anglès que aprenen a l’escola.

IMG_20160428_090736