Fitxa alumnat per al procés de selecció Erasmus +

El procés de selecció d’alumnat per participar en la mobilitat de llarga durada que tindrà lloc el primer trimestre del curs 2018/19, i en el qual poden participar l’alumnat que està cursant actualment 1r curs de CFGS (pont o màquines) estarà obert a partir del dia 12 de març. Fins la data, l’alumnat que vulgui participar en el procés de selecció pot preparar tota la documentació necessària requerida.

L’alumnat ja disposa de tota la informació necessària proporcionada per part de la coordinació Erasmus i els tutors dels 1rs cursos dels cicles formatius de grau superior.

A continuació es detallen els aspectes més importants del procés:

Objecte: Mobilitat de llarga durada el primer trimestre del curs 2018/19.

Places: 2 places per a Rauma (Finlàndia) i 2 places per a Civitavecchia (Itàlia).

Condicions: –  Edat màxima 25 anys (per a Finlàndia es pot accedir fins 26 anys)

• Nivell d’anglès B2 demostrable
  • Qualificacions aptes en tots els mòduls cursats a primer
  • Actitud positiva i partipativa demostrable pel claustre de professors

Procés de selecció, dates i documentació:

• Les candidatures dels alumnes s’hauran de lliurar directament als tutors la setmana del 12 al 16 de març, en hora de tutoria. NO s’acceptaran sol·licituds ni abans ni després de les dates establertes.
  • En cas de dubtes relatius a la documentació o el procés, podeu contactar la coordinadora de mobilitat via correu electrònic a mtebar2@xtec.cat
  • La documentació requerida serà la següent: Carta de motivació (preferiblement en anglès), CV (model europass) i formulari de sol·licitud (descarregable aquí). Si sou seleccionats, caldrà disposar del certificat mèdic i la llibreta nautica (internacional) en vigor.

En cas de dubtes sobre el procés, la documentació i altres aspectes rellevants, hi haurà una reunió informativa DIJOUS, 1 DE MARÇ, a les 12.35h a la SALA D’ACTES.