Departament d'Ensenyament XTEC

Institut Miramar

Intranet de l'Institut Miramar

Avís als usuaris

Es recorda als usuaris que l'entrada al MOODLE està a la banda dreta del website. Aquesta validació d'aquí sota és per a usuaris de la intranet.

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Resultats examen Zertifikat A2 del Goethe Institut

Enviada per xsalami el 06/Jun/2016 - 13:00

16 alumnes que han cursat la matèria d'Alemany al nostre institut han aprovat l'examen Goethe-Zertifikat A2: Start Deutsch 2, que requereix coneixements elementals de l’idioma i que es correspon amb el segon nivell (A2) dels sis de l’escala de competències del marc comú europeu de referència per a les llengües (MCER).

La nostra enhorabona a tots i a totes!

FESTA COMIAT ALUMNES DE 2n BATXILLERAT

Enviada per vchueca el 24/Mai/2016 - 18:04

EL PROPER DIJOUS 26 DE MAIG TINDRÀ LLOC AL VESTÍBUL DE L'INSTITUT LA FESTA DE COMIAT I LLIURAMENT D'ORLES DELS NOSTRES ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT.

L'ACTE COMENÇARÀ A LES 17:30h I COMPTARÀ AMB EL SEGÜENT PROGRAMA:LLiurament_Orles_2015-16.pdf

Saló Internacional del Còmic de Barcelona

Enviada per molive26 el 11/Mai/2016 - 22:46

En el marc de la 34a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que ha tingut lloc entre el 5 i el 8 de maig de 2016, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya,  ha convocat el V concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Enguany, el tema central del Saló del Còmic és Vinyetes sobre rodes centrant-se en els còmics on els cotxes, motos i bicicletes són els protagonistes. Així la temàtica d’enguany és: HISTORIETES SOBRE RODES

La nostra alumna Marina Cibrián Redondo de 3r D  va quedar finalista  i va obtenir un accèssit.

Participació dels alumnes d’Emprenedoria de 4rtC en el projecte INNOLAB

Enviada per molive26 el 11/Mai/2016 - 22:32

Un cop triat un repte dels que se’ns proposa des del projecte, hem visitat l’empresa de la que volem fer el repte.

En una segona fase, per equips, s’han generat idees creatives pel repte triat mitjançant un primer taller de creativitat, estimulant així la capacitat creativa dels estudiants.

PORTES OBERTES BATXILLERAT

Enviada per vchueca el 09/Mai/2016 - 18:54

El proper dijous 12 de maig a les 17:30h tindrà lloc la jornada de Portes Obertes del Batxillerat. Podeu consultar l'oferta formativa a l'enllaç següent:

Portes_obertes_Btx_Curs_15_16.pdf

ITINERARI GEOLÒGIC I VISITA A LES COVES DEL SALNITRE

Enviada per vchueca el 09/Mai/2016 - 18:39

Un any més, els alumnes de 4t d'ESO de l'itinerari científic han fet una sortida a l'emblemàtica muntanya de Montserrat per tal d'estudiar la seva geologia així com visitar una de les coves que foraden l'aparentment compacte massís conglomeràtic.

Acte de cloenda del Projecte Sharing to Learn 2015-16

Enviada per xsalami el 09/Mai/2016 - 16:59

El passat dimecres dia 4 de maig, els language assistants (auxiliars de conversa) de l’INS Miramar van assistir a l’Acte de Cloenda del Projecte Sharing to Learn, que va tenir lloc al teatre ATRIUM de Viladecans. Enguany han participat en aquest projecte 68 centres de les localitats d'Esplugues de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Castelldefels, Collbató, Castellví de Rosanes, Sant Esteve Sesrovires, El Bruc, Esparreguera, Sant Climent de Llobregat, Gavà, Sant Boi de Llobregat, Cornellà de Llobregat i Viladecans. Aquest acte final és un reconeixement dels Serveis Territorials al Baix Llobregat a la tasca d’aprenentatge-servei que han portat a terme l’alumnat dels instituts a les escoles de primària.

L’equip de language assistants del nostre centre està format pels alumnes de 1r de Batxillerat Noël Vincent, Marta Pedraza, Ana Martín, Carles Troyano, Naila Asensio, María Valero, Daniel D. Rider, Aitor Sepúlveda, Santi Mora, Iván Mansergas, Paula Alcalá, Tania Guerrero, Maria López, Emma Galiano, Jennifer Borrull i Sara García. A tots ells la nostra enhorabona per la feina ben feta!

Die Marionetten actua a Madrid

Enviada per xsalami el 20/Abr/2016 - 20:40

El nostre grup de teatre en alemany Die Marionetten va participar el passat cap de setmana en un un projecte anomenat Grenzen (límits), organitzat pel Goethe Institut Madrid per a grups de teatre de centres PASCH de tot l'estat.

El treball que van posar en escena els nostres alumnes va ser una adaptació de l'obra Frühlings Erwachen (Despertar de primavera), de l'autor Frank Wedekinds, que tracta el tema de fer-se adult i dels límits als quals els alumnes es veuen sotmesos. A partir de quatre escenes, les actrius i actors de l'INS Miramar parlen de la forma de vestir, de la por a les notes i de qüestions sobre la sexualitat.

SORTIDA DE BATXILLERAT AL CAP DE CREUS

Enviada per vchueca el 20/Abr/2016 - 19:59
Imatge 0 per SORTIDA DE BATXILLERAT AL CAP DE CREUS

Com cada curs, els alumnes de Biologia i Ciències de la Terra i del Medi Ambient han fet una sortida al Parc Natural del Cap de Creus els dies 6 i 7 d’abril.

El primer dia van poder observar, estudiar i analitzar la geologia, les comunitats vegetals i  els animals d’aquests meravellosos indrets que conformen el parc.

L'endemà van realitzar un estudi ecològic a la platja de la Farella, a Llançà.

TEATRE EN ANGLÈS: THE LEGEND OF SLEEPY HOLLOW

Enviada per xsalami el 29/Mar/2016 - 19:40

Els tres primers cursos de l’ESO van assistir el passat 15 de març a la representació de l’obra de teatre en anglès The Legend of Sleepy Hollow, basada en el conegut conte de terror de l’escriptor nord-americà Washington Irving.

Aquesta adaptació combina elements típics de les històries de por amb d’altres propis d’una comèdia romàntica i dels musicals, i ha comptat amb la col·laboració d’alguns dels nostres alumnes.

Des d'aquí felicitem a tots ells per la seva participació.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Juny 2016 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg