VAGA 22 DE MAIG 2012

VAGA 22 DE MAIG 2012: COMUNICAT DE DIRECCIÓ

En relació a la vaga de demà s’informa a la comunitat educativa que, ara per ara, preveiem que el centre romangui obert amb plena normalitat en l’horari habitual.

Hi haurà servei de transport i menjador escolar habitual.

Recordeu que l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i el de 1r de BTX estan convocats a la vaga per acord del Consell de Delegats. Aquests alumnes, si són menors de 18 anys, necessiten estar autoritzats pels seus pares. Si la família o el tutor legal no esteu d’acord en què el vostre fill/a secundi la vaga, no l’heu d’autoritzar i l’heu de fer venir al centre.

L’institut atendrà amb la màxima normalitat possible l’alumnat que assisteixi al centre en funció del nombre d’alumnes i de docents presents per cada curs.

Aquest dimarts no es trucarà a les famílies per avisar de la no assistència dels alumnes a les classes.

Aquestes previsions estan fetes amb les dades que disposem en data i hora actuals. Fins ara cap professor ha comunicat la seva intenció de secundar aquesta mobilització.

Direcció de l’institut

Acta Consell de Delegats