Sant Jordi i Jornades esportives

El 23 d’abril sempre és un dia especial a l’institut perquè coincideixen la celebració de Sant Jordi i les Jornades esportives. I aquest any no ha estat diferent.

A quarts de nou del matí, tots els alumnes es van reunir al gimnàs per presenciar el lliurament de premis dels certàmens literaris (narrativa, poesia i “let’s be creative”) i el concurs de curtmetratges i de fotografia matemàtica. Els alumnes premiats dels certàmens literaris van llegir alguns fragments dels seus treballs, es va projectar el curtmetratge guanyador, així com les fotografies matemàtiques. També es va projectar un vídeo dels alumnes d’alemany recitant alguns autors en aquesta llengua. A més, alguns professors van llegir també alguns fragments d’uns textos literaris en català, castellà, anglès i italià. La jornada va comptar també amb algunes actuacions musicals. La més sentida de totes va ser la primera, quan alguns alumnes van interpretar el Cant dels Ocells per acomiadar a la professora de música, Ester Martínez, que ens va deixar el desembre de l’any passat.

Després del pati van començar les Jornades esportives, que enguany comptava amb cinc activitats esportives: vòlei, bàsquet, futbol, caminada i ball. Els alumnes i professors es van distribuir pels diferents espais per participar en les activitats escollides i en acabar, es van reunir tots al camp de futbol per assistir al lliurament de premis dels tornejos celebrats.

Agraïm a l’AFA la seva col·laboració econòmica, així com la seva participació com a membres dels diferents jurats.

Podeu trobar més fotos a l’apartat habitual d’aquesta pàgina web.