Inauguració de l’Espai Jove de l’Escala el divendres 2 de desembre de 2016

Article realitzat per Dani Morera i Cristian Ramírez.

inauguracio-espai-jove-lesbotzada-visitlescalaL’Escala obrirà un nou recinte per als joves, com a punt  d’informació i de trobada i per passar la tarda fent activitats. L’espai juvenil  “L’esbotzada” està ubicat a l’edifici de Can Parals, adequat per donar cabuda a una sala de jocs, un espai de treball en xarxa i diverses sales de conferències i tallers. A més, hi haurà el despatx del dinamitzador juvenil, en Xavier Torrent. Aquest ha manifestat que s’està negociant la creació d’un carnet jove escalenc que doni avantatges en activitats i compres en aquells establiments que desitgin incorporar-s’hi.

Com a dada curiosa relacionada amb aquesta notícia, a l’Escala hi ha uns 2500 nois i noies d’entre 12 i 34 anys i tot l’alumnat de l’institut està entre aquesta franja d’edat.

S’ha demanat l’opinió al jovent del Municipi per posar els serveis que més els atreguin i aquestes passades setmanes s’han estat  finalitzant l’adequació del lloc amb els últims detalls per tal d’inaugurar el local demà divendres 2 de desembre. Com tots els alumnes de l’institut poden ser possibles usuaris d’aquest servei, us proposem visitar el local i allà us donaran tota la informació que necessiteu.

Inauguració: Día 2 de DESEMBRE del 2016 a les 19:00 h.

Activitats:

HORA LLOC ACTIVITAT