II Concurs de Trencadís

Els alumnes del projecte de 3r d’ESO participen al II Concurs de Trencadís

El passat dijous 9 de novembre de 2017 els alumnes del projecte de 3r d’ESO “Tast d’oficis” van iniciar la seva participació al II Concurs de Trencadís organitzat per l’empresa empordanesa Materalia.

Van participar en una jornada formativa juntament amb altres instituts de la província com a tret de sortida del projecte. Enguany el tema del trencadís és la diversitat.

Durant la jornada varen comptar amb l’experiència de’n Manu, un paleta que els hi va ensenyar les tècniques per realitzar el trencadís, les eines necessàries per dur-lo a terme i alguns trucs per obtenir els millors resultats.

Actualment els alumnes estan treballant en el disseny del trencadís per tal de poder començar a donar-li forma a partir del gener.