FESTA DE LA MAINADA A CAMALLERA

Article de Sílvia Beltran

A l’institut hi ha alumnes de Camallera i de pobles del voltant i els hi volem explicar de què tracta la Festa de la Mainada. És una festa per als nens i adolescents, creada per mestres de l’escola Terraprims i l’ajuda de la gent que s’ofereix voluntària. Només es fa un cop l’any i aquest dia és el diumenge 14 de Maig; comença a les 11:00 i acaba a les 18:00.

Hi ha molts tallers, des de maquillatge i fang a Zumba. Tot és gratuït, menys un taller de pintar samarretes que cal  comprar allà. També hi ha un bar i un taller de coques. Per dinar hi ha macarrons que fa la Mar Rollo, mare de la nostra companya de 3r d’ESO Carola Hervàs.

Us animem a anar-hi i allà trobareu companys de l’institut que som de Camallera.

Aquí us deixem el cartell i el logo de la Festa de la Mainada, que està fet amb els dibuixos guanyadors d’un concurs dels nens de Camallera i es renova cada 4 anys.

festa-mainada-1

Hi esteu tots convidats, us esperem!!