Descoberta de la Girona medieval

Els alumnes de segon d’ESO van participar el passat 4 de maig en una activitat educativa relacionada amb la descoberta de la Girona medieval anomenada Gallicanti, que forma part del servei pedagògic del MAC (Museu Arqueològic de Catalunya). Al monestir de Sant Pere de Galligans l’alumnat va realitzar tallers d’escriptura medieval i de construcció en 3D d’una casa d’un artesà d’un burg de la Girona del segle XV. Així mateix, les educadores del MAC varen fer-los descobrir els misteris d’un barri popular (el de Sant Pere) situat, en aquell moment, fora de la muralla, de la capital gironina. Finalment, tots plegats vàrem visitar la catedral on els alumnes varen realitzar reportatges fotogràfics amb els principals elements característics de l’arquitectura Gòtica. Els tres millors reportatges s’enduran un premi.