Participem a la Biblio(r)evolució!

Si ets membre de la comunitat educativa de l’INS El Pedró, AJUDA’NS a repensar la biblioteca escolar del futur.

Fa pocs dies hem presentat la nostra inscripció al projecte de la Fundació Bofill Biblio/r)evolució. Es tracta d’una crida als centres educatius per “repensar el paper de la biblioteca escolar i imaginar, de forma col·lectiva, projectes senzills i concrets que obrin fórmules innovadores de donar resposta a les funcions pròpies de la biblioteca (la formació literària i la promoció de la lectura, el desenvolupament d’habilitats informacionals i el suport a la recerca) però, alhora, també impulsin i visibilitzin el potencial d’una biblioteca escolar viva i activa quan s’orienta a donar suport als processos de transformació educativa dels centres”.

Expressa les teves idees per promoure i millorar que el nostre sigui un CENTRE LECTOR amb entorns que permetin encara més la socialització de l’experiència de la lectura.

cara

Trobareu tota la informació al web de la Fundació Bofill: http://www.fbofill.cat/projectes/bibliorevolucio