Anem al teatre

Entre els dies 21, 22 i 28 d’octubre 85 alumnes de l’institut (tots els de 2n de batxillerat, molts de 1r de batxillerat i uns quants de 4t d’ESO) van anar a veure l’obra de teatre “La plaça del Diamant”, basada en la novel·la homònima de Mercè Rodoreda, que és una de les lectures obligatòries de 2n de batxillerat.

L’obra, representada a la sala petita d’Osona (a Sant Hipòlit de Voltregà), és una adaptació molt reeixida: ben adaptada, ben interpretada, ben dirigida i amb molta cura de tots els detalls. A més, al final de les representacions es proposava un col·loqui entre el públic i els directors i les actrius (dues de les quals, Mireia Sànchez i Judit Sànchez, havien estat alumnes de l’institut).