Visita al Pavelló Mies van der Rohe

Els alumnes de 2n de Batxillerat Artístic han visitat el Pavelló Mies van der Rohe per conèixer de ben a prop un dels edificis més representatius del racionalisme arquitectònic. La visita s’ha fet des de les assignatures de Dibuix Artístic, Fonaments de les Arts i Disseny. Els alumnes han tingut l’oportunitat de practicar la perspectiva cònica tot dibuixant del natural. També han pogut tocar i seure a la Cadira Barcelona, un dels disseny més icònics de Mies van der Rohe. El treball entorn a aquest edifici es complementarà amb una petita investigació sobre una peça d’art contemporani de l’artista Lúa Coderch inspirada en el pavelló.