Intercanvi cultural amb Itàlia

Compte enrere pel nostre viatge a Itàlia!

Un grup de 15 alumnes de Batxillerat Artístic i dos del científic marxarem d’intercanvi cultural a Itàlia el dia 4 d’abril. En concret anirem a Senigallia (Ancona), a la costa adriàtica, on ens rebran els alumnes del Liceo Statale Enrico Medi durant una setmana.

Durant aquesta estada gaudirem de moltes activitats multidisciplinars, moltes d’elles centrades en el món de la fotografia, així com d’excursions a les ciutats de Florència i Ancona.

Al maig serem nosaltres qui rebrem els mateixos estudiants a casa nostra, i també els ensenyarem la nostra ciutat alhora que fem activitats relacionades amb la fotografia. A presto, amici!