Colors a la Boqueria

Manpreet Singh ___ [ Alumnat Aula d’Acollida ]

El passat divendres 12 de maig els i les alumnes de l’aula d’acollida vam anar al mercat de la Boqueria com a final del projecta les botigues i els aliments.
Primer vam sortir a les 8 del matí de l’institut, direcció cap a La Rambla passant per la muralla de Barcelona.

IMG_2285 IMG_229be1 IMG_2293

En arribar a la Boqueria ens vam dividir en grups de 3 o 4 alumnes, i vam omplir un dossier. Per fer aquesta feina vam haver de preguntar als venedors i les venedores de les parades diferents preus dels seus productes. En acabar la visita vam anar fins a l’estàtua de Colom i per últim vam anar a jugar un partit de futbol a una plaça a prop del port.

IMG_2295 IMG_2299 IMG_2300

IMG_2306 IMG_2314 IMG_2319
Em va agradar la sortida perquè em anat amb els companys i companyes de l’ aula d’acollida i vam conèixer bons venedors que ens van ajudar per fer el dossier.

IMG_2322 IMG_2329 IMG_2336