Si ets de batxillerat:

I vols conèixer les BEQUES per material convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, clica aquí.

Si ets de 1r d’ESO

Clica aquí per la informació sobre l’ordinador.

L’Aula d’Acollida en imatges

Alumnat ___ [ Aula d’Acollida ]
Aquí trobem un recull de fotografies del curs 2015-16 de l’aula d’acollida. En aquestes es veuen alguns dels moments més entranyables que hem viscut al llarg del curs, com són; les nostres sortides, algunes de les nostres celebracions inclús les activitats… Llegeix més»

Fototropisme i Geotropisme

Alumnat ___ [ 2n ESO ]
L’alumnat de 2n D hem fet una pràctica al laboratori que ha consistit en posar a germinar unes llavors de blat, panís, flors…etc. Per fer-­ho hem agafat: cotó, pots de plàstic i aigua.
L’objectiu és fer créixer la planta per observar com germinen… Llegeix més»

Mostrant el centre a escoles de Primària

Jesús Martín ___ [ Equip directiu ]
Al llarg d’aquest 2n trimestre ens ha visitat l’alumnat de les escoles adscrites: Carles I, Collasso i Gil, Drassanes i Tres pins.
En aquestes jornades han conegut les nostres instal·lacions, els laboratoris, taller tecnologia, plàstica, pati han compartit un esmorzar amb… Llegeix més»

Entendre l’Art amb l’acció

Redacció ___ [ 1r Batx. Artístic ]
Entendre l’Art a partir de l’acció, ha estat l’objectiu primordial de la visita guiada feta a l’alumnat del batxillerat artístic aquest divendres al MACBA. I és que cal agraïr al museu que ofertin aquest tipus de visites, no tant sols d’explicació unidireccional… Llegeix més»

La cara científica del iogurt

Redacció ___ [ 1r Batx. Científic i Tecnològic ]
El passat 19 de gener l’alumnat de 1r de batxillerat científic i tecnològic van visitar les instal.lacions de la UPC a Castelldefels. En aquest campus s´estudien graus relacionats amb les telecomunicacions, l´aeronautica i l´agricultura i ramaderia. Dos alumnes de… Llegeix més»

Benvinguda del director

Damià Montes i Martínez ___ [ Direcció ]
Us donem la benvinguda al nostre portal web. Aquest espai virtual és un reflex del nostre centre, un institut acollidor i creatiu, amb un treball diari per ajudar als alumnes a ser persones compromeses i participatives.
Hi trobareu les activitats que les… Llegeix més»

En Giovanni guanya el concurs de fotografia del Calendari Raval 2016

Redacció ___ [ 1r Batx. Artístic ]
La imatge d’en Giovanni Vargas, alumne del centre, s’ha seleccionat per il·lustrar el mes de setembre del Calendari Celebracions Raval 2016 de la Fundació Tot Raval. I és que la classe de 1r de batxillerat artístic -dins la matèria de Cultura Audiovisual- va… Llegeix més»

Pràctiques de llengua de signes

Redacció ___ [ Cicle interpretació de llengua de signes ]
A la imatge podem veure-hi alumnat del Cicle (GSLS) Grau Superior de Llengua de Signes, mentre practiquen davant dels seus companys i companyes amb la supervisió del professorat.

Per altra banda, veiem l’assignatura d’ SSI, un sistema… Llegeix més»

Experimentant al CaixaFòrum i visitant l’institut XXV olimpíada.

Neus Álvarez ___ [ 1r Batx. Artístic ]
El divendres 16 d’octubre l’alumnat del batxillerat artístic vam anar al CaixaFòrum, per ser “conillets d’índies” d’una nova activitat educativa que prepara l’entitat.
Al llarg de del matí, vam practicar diferents exercicis sobre la comunicació, entre els quals vam… Llegeix més»

Visitant Barcelona TV i el Museu del Disseny

Verónica Bezares + Sofia García ___ [ 1r Batx. Artístic ]
El pasado 7 de octubre, los alumnos de primero de Batxillerato Artístico del Instituto Consell de Cent, viniéron a visitar nuestras instalaciones de BTV. Mi compañera Montse les enseñó los diferentes platós, redacción, realización y otros espacios de la… Llegeix més»

Infografia creativa, tot aprofitant l’anàlisi de portades electorals.

Viky Tortato ___ [ 1r Batx. Artístic ]
Teenagers habitats Graphic -english version-
We all know times passes and things change. To realize this, we don’t have to go ages back in time but just look how much technology influenced us in this past 5 years. I came to… Llegeix més»