Entendre l’Art, amb l’acció

Redacció __________________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
Entendre l’Art a partir de l’acció, ha estat l’objectiu primordial de la visita guiada feta a l’alumnat del batxillerat artístic aquest divendres al MACBA. I és que cal agraïr al museu que ofertin aquest tipus de visites, no tant sols d’explicació unidireccional cap… Llegeix més»

La cara científica del iogurt

Redacció ____________________________ [ 1r Batx. Científic i Tecnològic ]
El passat 19 de gener l’alumnat de 1r de batxillerat científic i tecnològic van visitar les instal.lacions de la UPC a Castelldefels. En aquest campus s´estudien graus relacionats amb les telecomunicacions, l´aeronautica i l´agricultura i ramaderia. Dos alumnes de la… Llegeix més»

Benvinguda del director

Damià Montes i Martínez ________________________________ [ Direcció ]
Us donem la benvinguda al nostre portal web. Aquest espai virtual és un reflex del nostre centre, un institut acollidor i creatiu, amb un treball diari per ajudar als alumnes a ser persones compromeses i participatives.
Hi trobareu les activitats que les persones… Llegeix més»

En Giovanni guanya el concurs de fotografia del Calendari Raval 2016

Redacció __________________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
La imatge d’en Giovanni Vargas, alumne del centre, s’ha seleccionat per il·lustrar el mes de setembre del Calendari Celebracions Raval 2016 de la Fundació Tot Raval. I és que la classe de 1r de batxillerat artístic -dins la matèria de Cultura Audiovisual- va sortir el 29… Llegeix més»

Pràctiques de llengua de signes

Redacció _______________ [ Cicle interpretació de llengua de signes ]
A la imatge podem veure-hi alumnat del Cicle (GSLS) Grau Superior de Llengua de Signes, mentre practiquen davant dels seus companys i companyes amb la supervisió del professorat.

Per altra banda, veiem l’assignatura d’ SSI, un sistema lingüístic… Llegeix més»

Informa’t i salta al CIAJ Raval

Redacció __________________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
Aquest divendres, al sortir de la Filmoteca, l’alumnat del batxillerat artístic, va aprofitar per conèixer el Centre d’Informació i Atenció Juvenil del Raval, allí, la Joana va explicar tota l’ajuda que es pot prestar referent a multitud de temes, des de viatges,… Llegeix més»

Els números canten!

Redacció ________________________________________________ [ 2n ESO C ]
L’alumnat de 2n. d’ESO C, s’ha acostat a CaixaFòrum per realitzar un taller on s’ha treballat la combinació de ritmes (3 cops i 4 cops) per veure com es troben en el mínim comú múltiple (12).

Dibuix d’una galera al Museu Marítim

Redacció __________________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
Després d’haver assistit al musical Mar i Cel, i haver fet un article sobre l’obra, ens hem acostat al Museu Marítim per descobrir les galeres d’aquella època, comparar-les amb la nau de l’escenari del teatre Victòria, i comprovar l’evolució de les respectives… Llegeix més»

Experimentant al CaixaFòrum i visitant l’institut XXV olimpíada.

Neus Álvarez ______________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
El divendres 16 d’octubre l’alumnat del batxillerat artístic vam anar al CaixaFòrum, per ser “conillets d’índies” d’una nova activitat educativa que prepara l’entitat.
Al llarg de del matí, vam practicar diferents exercicis sobre la comunicació, entre els quals… Llegeix més»

Disseny del logotip per una bossa del Raval

Redacció __________________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
L’equip de creatius que tenim al batxillerat artístic va participar en l’elaboració del disseny pel concurs que tot seguit s’esmenta:
Les bosses de roba #RavalKm0 s’han cosit i estampat al Raval i es distribuiran durant la campanya de Nadal als més de… Llegeix més»

Visitant Barcelona TV i el Museu del Disseny

Verónica Bezares + Sofia García__________________ [ 1r Batx. Artístic ]
El pasado 7 de octubre, los alumnos de primero de Batxillerato Artístico del Instituto Consell de Cent, viniéron a visitar nuestras instalaciones de BTV. Mi compañera Montse les enseñó los diferentes platós, redacción, realización y otros espacios de la tele.… Llegeix més»

Infografia creativa, tot aprofitant l’anàlisi de portades electorals.

Viky Tortato _______________________________________ [ 1r Batx. Artístic ]
Teenagers habitats Graphic -english version-
We all know times passes and things change. To realize this, we don’t have to go ages back in time but just look how much technology influenced us in this past 5 years. I came to… Llegeix més»