PORTES OBERTES BATXILLERAT: 4 D’ABRIL A LES 17:30 h.

Reciclem amb 4rt

En quart B dins del projecte APS i aprenent com fer mobiliari amb objectes reciclats. L’altre dia pugem al castell i carreguem una furgoneta de materials cedits per l’ajuntament. A més hem estat pensant quin tipus de mobles volem fer per a l’espai del pati que… Llegeix més»

Planet Centric Design

Els alumnes de la optativa de DISSENY de 2n Batxillerat artistic han tingut la sort de escuchar la conferencia  Planet Centric Design, por Alvise Rizzo

El és dissenyador industrial i agricultor. Fa investigació en  materials sostenibles i models de circularitat per a aplicar en el disseny de productes… Llegeix més»

Al MNAC amb 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Consell de Cent han realitzat el projecte “Gresol” en col·laboració amb el MNAC, que ha consistit en 3 sessions. La primera sessió es va dur a terme a l’institut, mentre que les dues següents van tenir lloc al… Llegeix més»

Carnaval Olímpic al cd100

Aquest curs els jocs olímpics ha estat la temàtica triada per celebrar la festa de carnaval, tots els grups han escollit una disfressa relacionada amb un esport a més hi ha hagut inaguració dels jocs amb encesa de peveter inclosa.
El professorat s’ha afegit a la… Llegeix més»

Visita Sagrada Família

La visita dels alumnes de 3r d’ESO a la Sagrada Família va ser una immersió captivadora en el món del geni arquitectònic d’Antoni Gaudí. Van quedar captivats davant la majestuositat de la seva llum, de les seves formes i de la complexitat dels seus detalls.… Llegeix més»

Tornen els escacs!!