Les llengües estrangeres al centre

Al nostre centre potenciem l’aprenentatge de llengües estrangeres. Els alumnes aprenen l’anglès durant tota l’etapa i assoleixen el nivell B1 de Marc Europeu per a l’Aprenentatge de Llengües Estrangeres. A més, des de 1r d’ESO els alumnes tenen l’opció de cursar una segona llengua estrangera, en aquest cas, el francès, durant tota la seva estada al centre. Els alumnes de francès també poden optar a presentar-se als diplomes oficials DELF A2 i DELF B1, que acrediten el nivell de llengua assolit. Els estudis impartits a l’aula es completen tant en el cas d’anglès com de francès amb estades lingüístiques a l’estranger o intercanvis amb altres escoles.