4t ESO

comunitat.gif Sopar promoció 4t ESO

El dimarts 21 de juny a les 21h. al porxo de l’Institut,  els alumnes, professors i famílies de 4t celebrarem el sopar de comiat d’aquesta promoció. Us hi esperem.

Famílies, professors i alumnes de 4t d’ESO,

Us informem que el proper dimarts dia 21 de juny es farà l’acte de comiat dels alumnes de 4t que finalitzen els estudis d’ESO a l’Institut.
L’acte començarà a les 21h amb un sopar, al porxo de la biblioteca, entrada pel Passatge Xirinacs. Aquest sopar al qual estan convidats tots els pares, alumnes i professorat del centre (cadascú s’haurà de portar el seu de casa) estarà amenitzat amb música.
Un cop finalitzat, la festa continuarà amb més música i, qui ho desitgi podrà utilitzar les pistes esportives.

L’acte es donarà per finalitzat al voltant de les 12 de la nit.

No cal dir que esperem la vostra assistència, ja que serà probablement la última trobada entre tots els alumnes amb qui hem compartit tants anys i tantes experiències.

Us hi esperem a tots.

Delegats i delegades de 4t