Reunions

Orientacions per al futur

Xerrada per als pares i les mares de 3r d’ESO

Us recordem que dimarts vinent 28 de maig a les 18.00 h farem una xerrada explicativa a la sala d’actes de l’institut sobre les diferents opcions que els vostres fills i filles poden triar en matricular-se a 4t d’ESO el curs vinent. El 4t curs d’ESO és l’últim de l’escolarització obligatòria, i els alumnes han d’escollir un “itinerari formatiu” amb diverses assignatures que poden anar ja enfocades a les seves opcions de futur. Per aquest motiu pensem que és molt important que n’esteu ben informats.

Aquí us deixem un enllaç a la convocatòria que us vam fer arribar per mitjà dels vostres fills i filles.

Esperem la vostra assistència a la xerrada.