Guanyadors imatge mes de desembre i gener

Enhorabona als participants que van identificar i van donar resposta al Concurs de la imatge del mes de desembre i gener.
La millor resposta del desembre ha estat considerada la de l’Eric Fernández 2n ESO:

“A la imatge podem veure a Christian Barnard a l’esquerra i al seu equip. En el mig de la imatge hi ha una maqueta realista d’un cor. És la imatge del mes perquè és el primer trasplantament de cor d’humà a humà de la història i es va fer el 3 de Desembre de 1967; mes en el que ens trobem actualment i en el qual es compleixen 50 anys des d’aquesta operació.”

Els alumnes que també han encertat són els següents:

Paula Balaguer Romero 1r ESO
Daniel Ayllón Aranda 1r ESO
Sarah Herreros García 1r ESO
Julian Agustin Gonzalez Prieto 1r ESO
Ricard Pastallé 2n ESO
Claudia Román Pobo 3r ESO
Olga Clemente 4t ESO
Aitana Pérez de Gracia 4t ESO
Raquel Ramos Terribas 4t ESO
Héctor Rodríguez Calvo 4t ESO
Mireia Muñoz Zapater POSTOBLIGATÒRIA

La millor resposta del mes de gener queda atorgada a l’Olga Clemente de 4t ESO:

“A la imatge es pot veure 3 generacions de peces LEGO. El bloc més antic (extrem superior). És la imatge del mes, perquè el dia 28 de febrer es va cremar el taller del fuster Ole Kirk Kristiansen. Degut a això Kristiansen va veure l’oportunitat de construir un taller més gran, per ampliar el negoci i per minimitzar costos de producció; va començar a produir versions en miniatura dels seus productes com ajuda de disseny. El fet de veure aquestes maquetes en miniatura, el va inspirar en produir joguines.”

Els alumnes que també han encertat són els següents:

Julian Agustin Gonzalez Prieto 1r ESO
Daniel Ayllón Aranda 1r ESO