Comenius

Trobada entre alumnes de 1r de batxillerat i alumnes de l’escola Gewerbliche Schüle Sigmaringen

Dijous 16 va tenir lloc una trobada entre alumnes de 1r Batxillerat i alumnes de la Gewerbliche Schüle Sigmaringen, d’Alemanya.

Amb aquesta escola formem una Associació Multilateral Comenius, i aquesta jornada és una de les conseqüències del mateix projecte: portar les relacions més enllà del projecte. Els alumnes han mantingut un contacte previ a través de les xarxes socials i van tenir ocasió d’enfortir vincles i lligams personals, a més de practicar la llengua comuna: l’anglès.

Vam fer de cicerone per la Vila Olímpica, el Moll de la Fusta, les Rambles, Santa Maria del Mar i el Palau de la Música.

Fins i tot vam tenir ocasió que veiessin gegants a la Plaça del Rei.