Setmana Cultural 2024

La setmana del 5 al 9 de febrer, al nostre institut, celebrem la setmana cultural i el Carnestoltes. Es tracta d’uns dies en què trenquem una mica amb la dinàmica habitual de les classes per tal d’adquirir i/o reforçar aprenentatges d’una manera més lúdica.

Durant la setmana hem ofert tallers i xerrades sobre economia experimental, xarxes socials, afectivitat, prevenció de riscos, l’ús òptim de les TIC, conscienciació de l’ús responsable de l’aigua, consum responsable, ús responsable dels mòbils, taller de voluntariat, taller “Game Over” (Institut Guttmann), xerrada d’orientació acadèmica per a l’alumnat de 4t d’ESO, xerrades per a l’alumnat de 2n de Bat sobre les PAU i l’accés a la universitat i sobre els estudis que es poden cursar a la UB o a la UPC, xerrada del CAR i de la UAB i, l’Scape-room sobre el llibre de lectura La plaça del diamant.

Enguany s’ha organitzat, també, una xerrada amb l’ONG “Save the Children” per tal que ens vinguin a explicar el seu projecte.

En definitiva, ha estat una setmana diferent i gràcies a la qual hem pogut aprendre i realitzar activitats que surten de l’àmbit acadèmic i amb les quals hem gaudit molt!