Viatge a Berlín de l’alumnat de 1r de Batxillerat

L’alumnat de 1r de batxillerat va començar el viatge a Berlín visitant alguns dels espais més emblemàtics de la ciutat, com la porta de Brandenburg o el Memorial dels Jueus assassinats durant l’Holocaust.

El viatge va continuar amb una visita colpidora però necessària al camp de concentració de Sachsenhausen, per conèixer i entendre l’horror del feixisme #maimés

Al tercer dia per la ciutat van realitzar una visita a l’impressionant Pergamon Panorama i la zona d’Alexanderplatz. A la tarda, van poder veure unes vistes espectaculars des de la terrassa del Bundestag i també van visitar el museu Futurium per veure com serà el món que vindrà.

A les darreres hores del viatge van visitar els búnquers de la 2a Guerra Mundial, el Memorial del Mur de Berlín, els patis de Hackesche Höfe i els murals de l’East Side Gallery.

Després de conèixer durant cinc dies la capital d’Alemanya, només va quedar la tornada cap a casa.

Auf Wiedersehen Berlin!

Podeu trobar totes les imatges del viatge a la nostra GALERIA.