EL GUST PER LLEGIR

La setmana passada vam iniciar a l’institut el projecte “Gust per llegir”. L’objectiu principal d’aquest projecte és millorar l’èxit escolar de tots els alumnes, ja que si potenciem la lectura com una eina de gaudi i com una eina per desenvolupar les competències comunicatives i lingüístiques millorarem la base de molts aprenentatges.

Tots els alumnes i professors d’ESO fem 30 minuts de lectura diària en diferents àrees i matèries del currículum. Cada alumne ha escollit aquella lectura que més el motiva i que més li interessa. De moment, estem tots molt engrescats. Tant de bo puguin adquirir un bon hàbit lector.