TEATRE A L’ESCOLA

rsz_img_20170517_160312

Aquest curs els alumnes de 1r d’ESO han treballat els contes tradicionals a l’assignatura de català. Després d’haver-ne estudiat els tipus, l’estructura, les fórmules de començament i d’acabament, etc.. Els alumnes han  representat un conte a l’aula. Aquestes representacions han estat molt divertides i encertades ,per això la professora  de català els va encoratjar perquè les representessin per Sant Jordi. Els alumnes que han fet les representacions són de de 1r ES0 A, B i C i s’han  atrevit a representar els contes de: Charlie a la fàbrica de xocolata, Alícia al país de les meravelles, La caputxeta roja, Els tres porquets i La llebre i la tortuga.

A més de fer la representació  dintre de les activitats de Sant Jordi, també han actuat per a tots els col·legis de primària del poble. El 10 de maig van actuar per a l’escola Sagrada Família, el 16 de maig per a l’escola Horta Vella i el 17 de maig per al Carles III.

Els alumnes han estat assajant moltes setmanes amb els professors i professores Isabel Asensi, Marcel Ros, Carles Roset i Sara Cid. Cal comentar que tots els alumnes que han actuat han confeccionat ells mateixos tots els decorats, a més també han fet de músics.

En definitiva, ha estat una activitat molt positiva i pedagògica, ja que, a banda, d’aprendre moltes coses ens ha servit per fer pinya i reforçar encara més els vincles amb tot el grup.

Moltes gràcies a tots els actors i col·laboradors.

Sara Cid