Lectura dramatitzada d’Ah!

Dimarts dia 27 d’octubre a les 19h a Can Manyé, un grup d’alumnes de l’Institut presentaran la lectura dramatitzada d’Ah!, de Laia Noguera. Es tracta d’una obra inspirada en la pintura de Joan Ponç.Assaig%20Ah%21.jpg

És la culminació d’un taller en el qual els alumnes s’endinsen en el llenguatge pictòric, poètic i teatral i experimenten amb les paraules, la veu, el cos i l’espai per trobar nous paisatges mentals i sonors, noves maneres d’expressar-se i de sentir.

Aquesta presentació mostrarà el resultat del repte creatiu de fer dialogar l’obra d’una poeta i la d’un gran pintor amb el sentir fresc i vital dels alumnes.

El taller i la presentació han estat conduïts per Mireia Chalamanch (actriu i directora escènica) i Laia Noguera (escriptora i autora del text).

Us hi esperem!