Dia escolar per a la no-violència i la pau

Tots els centres educatius d’Alella formem part de la comissió “festes i tradicions”, l’objectiu de la qual és organitzar conjuntament una diada especial amb la col·laboració i participació de tothom. Aquesta iniciativa està coordinada per l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament.

Enguany ens hem marcat el propòsit de celebrar el “Dia Escolar per a la No-violència i la Pau”. Demà divendres 27 de gener diferents grups, en representació de cada centre,  ens trobarem a la plaça de l’Ajuntament per tal de fer-hi un acte commemoratiu. Paral·lelament, als centres es faran activitats relacionades i també, al llarg de la setmana, es realitzaran col·laboracions entre centres.

Durant el cap de setmana del 28 i 29 de gener quedarà exposat el treball compartit per tal que tothom pugui veure’l i gaudir-ne.