Com cada any; no podiem faltar al “Fem Matemàtiques”

Dissabte 16 d’abril es va celebrar el Fem Matemàtiques (5è, 6è de primària i 1r i 2n d’ESO) i l’Anem x+Mates (3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de BAT) des de l’associació APaMMs) a Sant Vicenç de Montalt. La jornada va començar a les 9h amb la rebuda de tots els participants.

5

En primer lloc els alumnes van fer la prova individual en la que van participar tots els alumnes seleccionats i en acabar la prova, l’Ajuntament de Sant Vicenç ens va obsequiar, a alumnes i professors, amb un esmorzar per recuperar forces.

1

2

Un cop esmorzats vam fer la prova per equips, una gincana matemàtica que va tenir lloc al pati del centre per als petits i per als d’ESO i BAT les proves es van traslladar a un parc que hi ha just al costat de l’institut Esteve Albert, el centre escollit aquest curs per desenvolupar el Fem Matemàtiques 2016.

4

Al final de l’acte es van donar els premis als guanyadors, entre els quals hi ha dos alumnes del nostre centre:

Claudia Vallès, 1r d’ESO

Joan Ainaud, 2n d’ESO

Felicitats als guanyadors i sort per a la fase final que tindrà lloc a Girona el proper 21 de maig!

3

6