El 28 de febrer no obrim el centre

Atès que les autoritats competents han anul·lat el servei de transport escolar per demà dimecres 28 i que recomanen minimitzar el traslat en vehicles particulars per tal d’evitar accidents innecessaris i tenint en compte que el 75% de l’alumnat i la major part dels professionals que hi treballen no viuen a Seròs  la direcció de l’institut ha decidit no obrir les portes del centre. Si no es diu el contrari totes les activitats es reprendran amb normalitat el proper dijous 29.

Esperem entengueu la decisió i ens disculpeu per les molèsties que us pugui ocasionar