Jornades de portes obertes, 2018

ESO: 7 de març, a les 17:30 h.
Batxillerat (Científic-tecnològic i Ciències socials-humanístic): 2 de maig, a les 18 h.
CFGM: Sistemes microinformàtics i xarxes, 24 d’abril a les 19:30 h.
CFGS: Administració de sistemes informàtics i xarxes, Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma i Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma perfil professional de videojocs i oci digital (perfil de nova implantació al curs 18/19), 8 de maig a les 19:30 h.
També ens podreu trobar a la Fira de la FP els dies 1, 2 i 3 de març a Fira de Sabadell (Gran Via).

Alumnes de l’institut al Projecte Argó (UAB)

3 alumnes de 1r batxillerat han estat seleccionades per gaudir del Projecte ARGÓ 2018-19, un assessorament als Treballs de Recerca de Batxillerat a la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest acompanyament consisteix essencialment en un seguiment de l’alumnat de secundària per tal d’acotar el tema i… Llegeix més»

Xocolata solidària

Aquest divendres, 23 de febrer, la cantina us torna a oferir la xocolata solidària: destinarem tots els ingressos a l’Hospital de Sant Joan de Déu. Fes la teva reserva.… Llegeix més»

Estudiem els airbag a la UAB

Els alumnes de química de 1r de batxillerat han participat en el taller Revir-UAB sobre els fonaments de l’airbag.

Codejam 2018 Guanyador: l’Institut Sabadell!

Dijous passat, 16 de febrer, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam dirigida als alumnes de cicles formatius d’Informàtica. La prova consisteix en enfrontar-se al repte de resoldre per equips, durant 3 hores, 10 problemes d’algorísmia preparats per a l’ocasió pels professors.… Llegeix més»

Hem celebrat el Dia escolar de la No violència i la Pau, 2018

Dilluns passat, 30 de gener, hem celebrat el Dia escolar de la No violència i la Pau (DENIP). A l’ESO ho hem fet amb una multitud de tallers on l’alumnat ha pogut experimentar i dialogar sobre valors i actituds com la tolerància, el respecte a la diversitat, l’empatia, el diàleg, la pau, … Llegeix més»

Intercanvi de francès a Font-Romeu