Vacants de Cicles formatius:
  • Un cop finalitzada la matriculació i la gestió de vacants del mes de juliol resten disponibles les següents vacants:
    • 2n SMX (tarda): 12 vacants, que hauran de formalitzar una nova preinscripció el 5 i 6 de setembre per a la segona fase d’admissió.
    • 2n ASIX (matí): 15 vacants, a partir del 5 de setembre.
    • 2n DAM (tarda): 17 vacants, a partir del 5 de setembre.
      No queden més vacants per la resta de Cicles Formatius al centre.

EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT DES DEL 25 DE JULIOL AL 2 DE SETEMBRE, AMBDÓS INCLOSOS.
A partir del dia 25 de juliol, per qualsevol consulta sobre matriculació de CF, escriviu un correu a cap.estudis.cicles@ies-sabadell.cat

Acte de Graduació dels Cicles Formatius d’ASIX, DAM i SMX

El divendres 21 de juny, al Centre Cívic de Can Rull, vam celebrar l’acte de graduació de l’alumnat dels cicles formatius d’informàtica d’ Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX), Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) i de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX).
L’entrega dels diplomes va ser a càrrec… Llegeix més»

Representació final de teatre emocional.

Aquí podeu visualitzar el tràiler que han realitzat, els alumnes de primer, segon i tercer del I’Institut Sabadell, per a promocionar l’obra de teatre de final de curs de l’activitat extraescolar de Teatre emocional, organitzada per l’AMPA.… Llegeix més»

Codejam 2018

El passat dimecres, 23 de Maig, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

Sant Jordi 2018