L’Institut ha esdevingut un laboratori

Hem celebrat el Dia de la Ciència i la Tecnologia 2017. Hem compartit multitud d’experiments presentats pels mateixos alumnes als seus companys; s’han realitzat concursos i conferències sobre temes científics i tecnològics a l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius (…) MIRA LES FOTOS DE LA JORNADA… Llegeix més»

Estrenem cantina!

DILLUNS 20 DE NOVEMBRE GRAN INAUGURACIÓ DE LA CANTINA!!!!
Aquest curs l’alumnat de l’assignatura d’Emprenedoria i la professora Laura Moreno han creat una cooperativa que es dedicarà a la venda d’entrepans, sucs i fruita a l’hora de l’esbarjo.
Hi haurà tres punts de venda, pati de 1r i 2n, de 3r i 4t i a l’entrada de l’institut.… Llegeix més»

Erasmus Plus – Croàcia

Des del mes de setembre, tenim un alumne de Grau Superior del cicle d’Administració de Sistemes Informàtics de Xarxa a Croàcia fent les pràctiques d’empresa amb l’ajuda d’una beca d’Erasmus Plus, concedida al nostre institut per la Unió Europea.
Aquest mes d’octubre, la professora Fàtima Gómez… Llegeix més»

AMPA: Llibres de text 2017-18

L’AMPA us ofereix la possibilitat d’adquirir els llibres de text, nous o reutilitzats, tots o només alguns, amb descomptes de fins al 50% mitjançant l’empresa Iddink  –> AQUÍ MATEIX (Fent servir el codi 167JA2)
Si voleu, també els podeu adquirir presencialment al mateix institut el dia 30… Llegeix més»