Calendari preinscripcions curs 17/18:
ESO, del 23 de març al 4 d’abril; batxillerat i cicles formatius de grau mitjà, del 16 al 24 de maig; cicles formatius de grau superior, del 25 al 31 de maig. Calendari preinscripció i matrícula ESO complet.
Jornades portes obertes:
1r ESO: 8 de març a les 17:30 h. ; cicle formatiu de grau mitjà (SMX): 2 de maig a les 19:00 h.; cicles formatius de grau superior (ASIX i DAM): 9 de maig a les 19:00 h.; batxillerat: 10 de maig a les 18:00 h.

Fira Sabadell Orienta

El nostre centre participa a la Fira “Sabadell Orienta 2017 – Apropa’t a l’FP” amb la instal·lació d’un estand en el qual donem a conèixer els nostres Cicles Formatius. Us convidem a visitar-nos.… Llegeix més»

Contes a l’Escola Can Rull

Els alumnes de 2n dels grups d’aprenentatges bàsics estan portant a terme un projecte amb l’escola de Can Rull. El projecte ja compta amb tres anys d’història i consisteix en explicar contes populars als alumnes de educació infantil de 3, 4 i 5 anys. … Llegeix més»

Concurs de fotografia matemàtica 2017

En motiu de Sant Jordi el Department de Matemàtiques tornem a convocar el concurs de Fotografia Matemàtica per a l’alumnat, professorat i personal PAS.
Anima’t, només has de penjar la teva fotografia on es mostrin elements de caire matemàtic (semblances, paral·lelismes, figures geomètriques…) en el següent… Llegeix més»

Concurs de lectura en veu alta

Quatre alumnes del nostre institut, Sheila Álvarez, Irene Durán, Helena Quílez, de 3r d’ESO i Núria Muñoz, de 2n d’ESO, han participat al XIII Certamen Nacional Juvenil i Infantil de lectura en veu alta. … Llegeix més»

CodeJam Febrer 2017

Els alumnes de CFGS participen en la CodeJam de l’insititut. La prova consisteix en resoldre 9 problemes d’algorísmia preparats per l’ocasió per resoldre en equips durant 3 hores.

Llegeix més»