Jornades de portes obertes, 2018

ESO: 7 de març (ja realitzada). Batxillerat (Científic-tecnològic i Ciències socials-humanístic): 2 de maig, a les 18 h.
CFGM: Sistemes microinformàtics i xarxes, 24 d’abril a les 19:30 h.
CFGS: Administració de sistemes informàtics i xarxes, Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma i Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma perfil professional de videojocs i oci digital (perfil de nova implantació al curs 18/19), 8 de maig a les 19:30 h.

I DESPRÉS DE L’ESO, QUÈ?. Dimecres 16 d’abril, a les 18 h. Sessió informativa per a les famílies de l’alumnat de 4t ESO sobre Batxillerat, Cicles formatius i Programes de fomació  inicial.

Preinscripció al Curs 2018-19

ESO: del 13 al 24 d’abril, fins a les 17 h. Batxillerat i CFGM: del 14 al 24 de maig. CFGS: del 29 de maig al 7 de juny. Per més informació dirigiu-vos a la secretaria de l’institut o seguiu aquest enllaç

Beques municipals de llibres de text i material escolar

Presentació de sol·licituds al centre cívic de Can Rull del 23 al 27 d’abril. Recolliu els impresos segellats a l’institut en horari de secretaria.

11 d’abril, donació de sang

Moltes gràcies als més de 50 herois i heroïnes que el passat dimecres van venir a donar sang al nostre institut. La difusió que van dur a terme els nostres alumnes de 3r va funcionar!… Llegeix més»

Visita a Infinitum Projects – DAM

Dijous dia 5 d’abril l’alumnat del cicle informàtic de grau superior de Disseny d’Aplicacions Multiplataforma va visitar l’acceleradora de projectes de base tecnològica Infinitum Projects… Llegeix més»