– Enllaç  a la web dels SSTT del Vallès Occidental per consultar places vacants de CF de tots els centres de la comarcaVacants setembre CF al nostre centre: 1r SMX: 0; 2n SMX: 17; 1rASIX: 0; 2nASIX: 15; 1rDAM: 0; 2nDAM: 3

-NOU: Convocatòries de beques del Ministerio de Educación
                 + Per alumnes de secundària que necessiten suport educatiu (Tramitació aquí…). Termini de sol·licitud: 28 de setembre.
                 +  Per estudis de Batxillerat i Formació professional (Tramitació aquí…). Termini de sol·licitud: 3 d’octubre.

AMPA: Llibres de text 2017-18

L’AMPA us ofereix la possibilitat d’adquirir els llibres de text, nous o reutilitzats, tots o només alguns, amb descomptes de fins al 50% mitjançant l’empresa Iddink  –> AQUÍ MATEIX (Fent servir el codi 167JA2)
Si voleu, també els podeu adquirir presencialment al mateix institut el dia 30… Llegeix més»

Hem celebrat Sant Jordi

Ho hem fet amb moltes activitats: diada dedicada al còmic, tallers i conferències i exposicions, el concurs literari, concursos de fotografia matemàtica i de fotofilosofia, una representació de la llegenda de Sant Jordi a l’Escola Can Rull, paradetes de pastissos, etc.… Llegeix més»

Olimpíades d’Economia

El Genís Sánchez García, alumne de 2n de Batxillerat ha participat en la fase local de les Olimpíades d’Economia 2017, celebrades el 9 de maig a la Facultat d’Economia de la UAB.