Calendari preinscripcions curs 17/18:

ESO, del 23 de març al 4 d’abril; batxillerat i cicles formatius de grau mitjà, del 16 al 24 de maig; cicles formatius de grau superior, del 25 al 31 de maig.

Jornades portes obertes:

1r ESO: 8 de març a les 17:30 h. ; cicle formatiu de grau mitjà (SMX): 2 de maig a les 19:00 h.; cicles formatius de grau superior (ASIX i DAM): 9 de maig a les 19:00 h.; batxillerat: 10 de maig a les 18:00 h.

Contribució solidària

Divendres dia 27 , el centre cívic de Can Rull va ser l’escenari de l’acte de cloenda de la segona fase de la Xarxa Educativa Solidària i Intercultural (XESI).… Llegeix més»

Batxillerat a la UAB i al sincrotró.

El passat dilluns 16  de gener, els alumnes de física de segon de Batxillerat van realitzar una doble sortida. En primer lloc, van visitar la Universitat Autònoma, on estudiaren, mitjançant diversos experiments, la desintegració radioactiva. Gràcies a aquesta sessió,els alumnes van poder estudiar l’accident nuclear… Llegeix més»

Excavació arqueològica

Aquesta setmana ha començat el projecte de l’excavació arqueològica, en què col·laboren alumnes de 3ESO amb els de l’Aula Oberta.

Hem celebrat el dia de la ciència i la tecnologia

Hem celebrat el Dia de la ciència i la tecnologia d’ESO i Batxillerat amb xerrades, projeccions, fira d’experiments, mostra d’aparells i altres activitats per aprendre a conèixer i valorar les aportacions de les ciències i les tecnologies.

CF Grau mig – Reunió amb les famílies

Dimarts dia 25 d’octubre a les 19:30 h : Donarem a les famílies dels alumnes de 1r curs del cicle formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes informació sobre el currículum i les normes de funcionament d’aquesta etapa.

CatsKills – 2016

El passat 21 de juny vam participar al concurs CatsKills – 2016 que es va celebrar a l’Institut Esteve Terrades de Cornellà de Llobregat en la modalitat de Suport de Xarxes.… Llegeix més»