Preinscripció al Curs 2018-19

ESO: del 13 al 24 d’abril, fins a les 17 h. Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà: del 14 al 24 de maig. Cicles Formatius de Grau Superior: del 29 de maig al 7 de juny. Per més informació dirigiu-vos a la secretaria de l’institut o seguiu aquest enllaç

Sant Jordi 2018

El passat dia 23 d’abril vam celebrar la festa de Sant Jordi. La vam dedicar al 70 aniversari de la Declaració universal dels drets humans (1948-2018). … Llegeix més»

Al taller Eines de mediació

Els alumnes Sebastian Morfe i Clara Checa, ambdós de 2n curs de la ESO del nostre centre, han participat en el taller “Eines de Mediació”, organitzat per l’Ajuntament de Sabadell, … Llegeix més»

RASKA a tope

L’alumnat d’Educació física de 3r ESO ha produït un vídeo-clip musical d’una cançó del grup musical RASKA. … Llegeix més»

11 d’abril, donació de sang

Moltes gràcies als més de 50 herois i heroïnes que el passat dimecres van venir a donar sang al nostre institut. La difusió que van dur a terme els nostres alumnes de 3r va funcionar!… Llegeix més»

Visita a Infinitum Projects – DAM

Dijous dia 5 d’abril l’alumnat del cicle informàtic de grau superior de Disseny d’Aplicacions Multiplataforma va visitar l’acceleradora de projectes de base tecnològica Infinitum Projects… Llegeix més»

ProgramaMe Regional 2018 Olot

El passat 21 de Març els alumnes Arnau Marcos, David Carvajal i Rubén Hernández de primer curs del cicle d’informàtica Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (CFGS DAM) van participar en el concurs ProgramaMe, en la fase regional que es va celebrar a Olot. ProgramaMe és un concurs de… Llegeix més»

Proves Cangur 2018

El dijous 15 de març s’han realitzat a l’institut les Proves Cangur de matemàtiques, de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat.… Llegeix més»