Calendari de preinscripció i matrícula al curs 2018-19 seguint aquest enllaç

Organització dels darrers dies del curs d’ESO i BATXILLERAT
-Consulteu aquí les informacions sobre les activitats de les properes setmanes, fins a finals de juny.
NOU: Consulteu aquí els calendaris d’exàmens de recuperació (juny) d’ESO i Batxillerat.

Cicles formatius:

Acte de comiat de cicles formatius, dijous 21 de Juny a les 17:00, a l’auditori del centre cívic de can Rull.

Entrega de butlletins de qualificacions 2nSMX , divendres 15 de juny a les 15:00. Revisions divendres 15 de 15:00 a 19:00 i dilluns 18 de 15:00 a 18:00 h.

Entrega de butlletins de qualificacions 1rSMX i tots els grups de GS: dijous 21 de juny a les 17:00 després de l’acte de comiat. Revisions divendres 22 de 9:00 a 11:00 i de 15:00 a 18:00 h (cada grup al seu torn horari).

Representació final de teatre emocional.

Aquí podeu visualitzar el tràiler que han realitzat, els alumnes de primer, segon i tercer del I’Institut Sabadell, per a promocionar l’obra de teatre de final de curs de l’activitat extraescolar de Teatre emocional, organitzada per l’AMPA.… Llegeix més»

Codejam 2018

El passat dimecres, 23 de Maig, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

Sant Jordi 2018