Vacants CF disponibles a 22 de juliol:  0 places de 1r CFGM torn de matí, o places de 1r CFGM de tarda, 9 places de 2n CFGM, 6 places de 1r de CFGS ASIX, 9 places de 2n de CFGS ASIX, 0 places de 1r de CFGS DAM i 8 places de 2n de CFGS DAM.

Poden optar a aquestes places els alumnes que hagin fet qualsevol preinscripció a un CF. S’adjudicaran per l’ordre en què es faci la demanda a la nostra secretaria. Els Serveis Territorials del Vallès Occidental han habilitat la següent web on es podrà consultar les places vacants de cada centre i cicle formatiu durant tot el procés de preinscripció i matrícula: http://ensenyament.gencat.cat/ca/serveis_territorials/valles_occidental/formacio_professional/index.html

– Publicat el calendari del 2n període de preinscripció i matrícula de batxillerat i cicles formatius (setembre).
El centre romandrà obert fins el 22 de juliol – Horari de secretaria de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00
Per a qualsevol dubte o gestió sobre les places de CF poseu-vos en contacte amb: cap.estudis.cicles@ies-sabadell.cat

LLibres de text del curs 2016-17

-LListes d’alumnat de les assignatures optatives de 4t ESO

-Els alumnes dels grups d’aprenentatges bàsics i de 4t adaptat usen altres llibres i materials de treball (Consultar AMPA).

ATENCIÓ. MOLT IMPORTANT:
-El 9 de setembre és el darrer de dia perquè l’alumnat amb assignatures pendents pel setembre retorni els llibres que s’han de reciclar. En cas de no retornar els llibres hauran de pagar el cost total dels llibres que necessitin per al curs vinent.
-Les famílies que no participen en el reciclatge podran adquirir els llibres de text amb descompte a l’AMPA.
Per qualsevol dubte us poseu en contacte al correu de l’AMPA: ampa@ies-sabadell.cat o al tel. 644368591 (si no responen deixeu el missatge al contestador).

Presentacions curs 2016-17

• 1r ESO. 14 de setembre: 8:30 h
  • 2n ESO. 14 de setembre: 9:30 h
  • 3r ESO. 14 de setembre: 10:00 h
  • 4t ESO. 14 de setembre: 10:30 h
Batxillerat
  • 1r Batxillerat. 14 de setembre: 11:00 h
  • 2n Batxillerat. 14 de setembre: 11:00 h.
Cicle formatiu de grau mitjà: Sistemes microinformàtics i xarxes
  • 1r SMX. Presentació 12 de setembre: 09:00 (tots els grups) // Inici classes 13 de setembre 08:00 (grups de matí) – 15:00 (grup de tarda)
  • 2n SMX. Presentació 12 de setembre: 16:00 // Inici classes 13 de setembre 15:00
Cicle formatiu de grau superior: Administració de sistemes i xarxes
  • 1r ASIX. Presentació 16 de setembre: 09:00 // Inici classes 19 de setembre 08:00
  • 2n ASIX. Presentació 16 de setembre: 11:30 // Inici classes 19 de setembre 08:00
Cicle formatiu de grau superior: Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma
  • 1rDAM. Presentació 16 de setembre: 09:00 (tots els grups) // Inici classes 19 de setembre 08:00 (grup de matí) – 15:00 (grup de tarda)
  • 2nDAM. Presentació 16 de setembre: 16:00 // Inici classes 19 de setembre 15:00
Reunions de presentació de curs a les famílies

• 1r ESO: Dilluns 12 de setembre a les 18 h.
  • 2n ESO: Dimarts 13 de setembre a les 18 h.
  • 3r ESO: Dimecres 14 de setembre a les 17:30 h.
  • 4t ESO: Dimecres 14 de setembre a les 18:15 h.
** L’assistència a les presentacions és obligatòria per a tots els alumnes de tots els nivells.

CatsKills – 2016

El passat 21 de juny vam participar al concurs CatsKills – 2016 que es va celebrar a l’Institut Esteve Terrades de Cornellà de Llobregat en la modalitat de Suport de Xarxes.… Llegeix més»

Hem omplert de colors i valors el barri de Can Rull

Ja tenim el mur de l’Institut al C/ Sant Isidor cobert de grafitis amb dissenys d’alumnes del centre i realització del grup de grafiters Grafitastiks. L’alumnat de l’Aula oberta han treballat a ple Sol en la preparació i pintura de base del mur. Ha estat un projecte en què l’Institut ha col·laborat amb els esplais La masia i Esquitx, l’Espai Jove, el Centre Cívic i l’Ajuntament. Els grafitis expressen idees dels joves sobre el nostre barri: ecologia, cultura, família, diversitat… La inauguració dels grafitis va tenir lloc el divendres 10 a les 18:30 h amb una exhibició de hip hop, lliurament de diplomes als guanyadors i finalistes del concurs d’idees per als grafitis i un berenar al pati de l’institut. L’ambient va ser festiu i d’alegria per la feina feta i per la bona col·laboració entre les entitats que han fet possible aquest projecte.

Fira de projectes CF 2016

Avui dijous dia 9 de juny es celebrarà a l’Institut Sabadell la Fira de Projectes 2016 en què alumnes de 2n curs de les titulacions de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa i de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma van mostrar alguns dels seus projectes de final de cicle.… Llegeix més»

Code-Jam 2016

El passat dimecres dia 18 més de 60 alumnes de 1r dels cicles formatius d’Administració de Sistemes i de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma van participar a la Code-Jam 2016.… Llegeix més»

Lección de sintaxis

El pasado jueves día 21 recibimos la visita de Ángel L. Gallego, profesor de lingüística en la Universidad Autónoma de Barcelona (U.A.B.).… Llegeix més»

Projecte web amb l’Escola Illa

Us convidem a la presentació del projecte de desenvolupament web dels alumnes de 2n del CFGS de DAM del nostre centre i els dissenyadors gràfics de l’Escola Illa. El pròxim dimarts 19 d’abril a les 16:00 a la D3-D4. … Llegeix més»

Vuelan los aviones; vuelan los amores

Lo pillamos al vuelo a Fernando.
Con él siempre se nos pasa el tiempo volando.
Nos habló de su novela, “Cielo abajo”.
En ella, vuelan los aviones; en ella, vuelan los amores.
¡Cómo que la Guerra Civil lo voló todo en mil pedazos!… Llegeix més»