Calendari preinscripcions curs 17/18:
ESO, del 23 de març al 4 d’abril; batxillerat i cicles formatius de grau mitjà, del 16 al 24 de maig; cicles formatius de grau superior, del 25 al 31 de maig. Calendari preinscripció i matrícula ESO complet.
Jornades portes obertes:
1r ESO: 8 de març a les 17:30 h. ; cicle formatiu de grau mitjà (SMX): 2 de maig a les 19:00 h.; cicles formatius de grau superior (ASIX i DAM): 9 de maig a les 19:00 h.; batxillerat: 10 de maig a les 18:00 h.

Concurs de fotografia matemàtica 2017

En motiu de Sant Jordi el Department de Matemàtiques tornem a convocar el concurs de Fotografia Matemàtica per a l’alumnat, professorat i personal PAS.
Anima’t, només has de penjar la teva fotografia on es mostrin elements de caire matemàtic (semblances, paral·lelismes, figures geomètriques…) en el següent… Llegeix més»

Concurs de lectura en veu alta

Quatre alumnes del nostre institut, Sheila Álvarez, Irene Durán, Helena Quílez, de 3r d’ESO i Núria Muñoz, de 2n d’ESO, han participat al XIII Certamen Nacional Juvenil i Infantil de lectura en veu alta. … Llegeix més»

CodeJam Febrer 2017

Els alumnes de CFGS participen en la CodeJam de l’insititut. La prova consisteix en resoldre 9 problemes d’algorísmia preparats per l’ocasió per resoldre en equips durant 3 hores.

Llegeix més»

Contribució solidària

Divendres dia 27 , el centre cívic de Can Rull va ser l’escenari de l’acte de cloenda de la segona fase de la Xarxa Educativa Solidària i Intercultural (XESI).… Llegeix més»

Batxillerat a la UAB i al sincrotró.

El passat dilluns 16  de gener, els alumnes de física de segon de Batxillerat van realitzar una doble sortida. En primer lloc, van visitar la Universitat Autònoma, on estudiaren, mitjançant diversos experiments, la desintegració radioactiva. Gràcies a aquesta sessió,els alumnes van poder estudiar l’accident nuclear… Llegeix més»

Excavació arqueològica

Aquesta setmana ha començat el projecte de l’excavació arqueològica, en què col·laboren alumnes de 3ESO amb els de l’Aula Oberta.

Hem celebrat el dia de la ciència i la tecnologia

Hem celebrat el Dia de la ciència i la tecnologia d’ESO i Batxillerat amb xerrades, projeccions, fira d’experiments, mostra d’aparells i altres activitats per aprendre a conèixer i valorar les aportacions de les ciències i les tecnologies.