Calendari de preinscripció i matrícula al curs 2018-19 seguint aquest enllaç
Cicles formatius:
  • Grau mitjà  (SMX) – Acte públic de reassignació de vacants per a alumnes no admesos a la seva 1a opció que figurin a la nostra llista d’espera: Dia 13 de juliol a les 10:00 h al centre. Més informació aquí.
    • Un cop finalitzat la reassignació de vacants us informem que tenim disponibles les següents vacants a GM-SMX:
      • 1er SMX (matí): 0 vacants
      • 1er SMX (tarda): 0 vacants
      • 2on SMX (tarda): 12 vacants
  • Grau superior (ASIX, DAM i DAM videojocs): Acte públic de reassignació de vacants per a alumnes no admesos a la seva 1a opció que figurin a la nostra llista d’espera: Dia 24 de juliol a les 10:00 h al centre. Més informació aquí.

Un cop acabat el període ordinari de matrícula de cada nivell publicarem a la nostra web el nombre de vacants sobrevingudes.

EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT DES DEL 25 DE JULIOL AL 2 DE SETEMBRE, AMBDÓS INCLOSOS.
A partir del dia 25 de juliol, per qualsevol consulta sobre matriculació de CF, escriviu un correu a cap.estudis.cicles@ies-sabadell.cat

Acte de Graduació dels Cicles Formatius d’ASIX, DAM i SMX

El divendres 21 de juny, al Centre Cívic de Can Rull, vam celebrar l’acte de graduació de l’alumnat dels cicles formatius d’informàtica d’ Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX), Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) i de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX).
L’entrega dels diplomes va ser a càrrec… Llegeix més»

Representació final de teatre emocional.

Aquí podeu visualitzar el tràiler que han realitzat, els alumnes de primer, segon i tercer del I’Institut Sabadell, per a promocionar l’obra de teatre de final de curs de l’activitat extraescolar de Teatre emocional, organitzada per l’AMPA.… Llegeix més»

Codejam 2018

El passat dimecres, 23 de Maig, l’Institut Sabadell va celebrar la VII CodeJam, un concurs lúdic de programació dirigit als alumnes de cicles formatius d’Informàtica.… Llegeix més»

Sant Jordi 2018