Hem celebrat Sant Jordi

Ho hem fet amb moltes activitats: diada dedicada al còmic, tallers i conferències i exposicions, el concurs literari, concursos de fotografia matemàtica i de fotofilosofia, una representació de la llegenda de Sant Jordi a l’Escola Can Rull, paradetes de pastissos, etc.… Llegeix més»

Olimpiades d’Economia

El Genís Sánchez García, alumne de 2n de Batxillerat ha participat en la fase local de les Olimpíades d’Economia 2017, celebrades el 9 de maig a la Facultat d’Economia de la UAB.

Fira Sabadell Orienta

El nostre centre participa a la Fira “Sabadell Orienta 2017 – Apropa’t a l’FP” amb la instal·lació d’un estand en el qual donem a conèixer els nostres Cicles Formatius. Us convidem a visitar-nos.… Llegeix més»

Contes a l’Escola Can Rull

Els alumnes de 2n dels grups d’aprenentatges bàsics estan portant a terme un projecte amb l’escola de Can Rull. El projecte ja compta amb tres anys d’història i consisteix en explicar contes populars als alumnes de educació infantil de 3, 4 i 5 anys. … Llegeix més»