Jornades de portes obertes, 2018

ESO: 7 de març, a les 17:30 h.
Batxillerat (Científic-tecnològic i Ciències socials-humanístic): 2 de maig, a les 18 h.
CFGM: Sistemes microinformàtics i xarxes, 24 d’abril a les 19:30 h.
CFGS: Administració de sistemes informàtics i xarxes i Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma, 8 de maig a les 19:30 h.
També ens podreu trobar a la Fira de la FP els dies 1, 2 i 3 de març a Fira de Sabadell (Gran Via).

Xocolata solidària

Divendres vinent, 23 de febrer, la cantina us torna a oferir la xocolata solidària: destinarem tots els ingressos a l’Hospital de Sant Joan de Déu. Fes la teva reserva.… Llegeix més»

Hem celebrat el Dia escolar de la No violència i la Pau, 2018

Dilluns passat, 30 de gener, hem celebrat el Dia escolar de la No violència i la Pau (DENIP). A l’ESO ho hem fet amb una multitud de tallers on l’alumnat ha pogut experimentar i dialogar sobre valors i actituds com la tolerància, el respecte a la diversitat, l’empatia, el diàleg, la pau, … Llegeix més»