L’escriptora Pilar Garriga visitarà el Ramon Berenguer IV

Portada del llibre de Pilar Garriga

El proper dia 7 de març l’escriptora Pilar Garriga farà una visita a l’institut per parlar de la seva novel·la Un estiu a Borneo amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO. El llibre explica les aventures del Martí, un adolescent una mica desmotivat, que passa un estiu sensacional a Borneo amb la seva tieta, que té cura d’una colònia d’orangutans. L’acte, organitzat pel departament de Llengua Catalana, constarà de dues sessions, una per als alumnes de 1r d’ESO i una altra per als de 2n.

Al final de cada sessió, l’autora, com és habitual, signarà exemplars del seu llibre als alumnes que ho desitgin.