Club de lectura

El passat dimarts dia 13 de juny un grup de 25 alumnes de 1r d’ESO va participar en el que ha estat el primer club de lectura organitzat per l’Institut i la Biblioteca de Banyoles. La lectura proposada va ser Hachiko de Lluís Prats i la trobada va ser dinamitzada pel bibliotecari Xavi Garcia, bibliotecari. Durant l’activitat les aportacions dels alumnes van ser molt interessants i van coincidir a dir que havia estat una lectura molt interessant. La intenció és que el curs vinent aquest tipus de col·laboració tingui continuïtat.